Review + Winactie | Vichy zuiverende scrubgel

1

Een tijdje geleden werd ik benaderd door Vichi of ik wat tips aan jullie wou geven over hoe mee-eters tegen ga. Een belangrijk onderdeel hierin vindt in je dagelijkse gezichtsroutine. Het is belangrijk je gezicht goed schoon te houden, maar daar voor moet je wel de juiste producten gebruiken. Sinds kort ben ik de Vichi dagelijkse scrubgel gaan gebruiken uit de normaderm lijn gaan gebruiken en heb er voor jullie een review over geschreven.

Verpakking

2

De verpakking den de scrubgel ziet er goed mooi strak uit. Daarnaast vind ik het handig dat het een knijptube is. Dit voorkomt dat je onnodig product moet weggooien omdat je het niet meer uit de verpakking krijgt.

Ingrediënten

3

Het is een product zonder parfum, alcohol en parabenen. Dit zorgt er voor dat het voor bijna iedereen gemakkelijk te gebruiken is!. Dat er geen alcohol is in zit vind ik persoonlijk erg fijn. Als dit er wel in zit krijg je al snel een droge huid en dat is juist niet de bedoeling, want je wilt je huid verzorgen.

Het product

4

5

De dop standaard maar handig in gebruik. Doordat je de ene hand nodig hebt om product uit de tube te krijgen kun je goed het product in de andere hand krijgen. Het is een lichte gel en ruikt erg fris. Het is een combinatie van een diepe reinigingsgel met een lichte hoeveelheid kleine korreltjes waarmee je, je gezicht ook nog eens scrubt. Door deze combinatie verwijder je dode huidcellen en ook de mee-eters

Het gebruik

6

Before: Dit is gewoon hoe ik ben wakker geworden ’s ochtends. Ik heb verder nog niet aan mijn huid gedaan om zo een goed beeld te geven.

7

Hier heb ik het product op mijn gezicht. Het product breng je aan door eerst je gezicht met natte handen te bevochtigen. Daarna breng je de gel aan om je gezicht en masseer je het goed in. Zodra je dit hebt gedaan moet je het goed reinigen met water.

8

After: Mijn gezicht voelt zo enorm schoon aan. Dit komt door de combinatie van gel en de scrub. Voor mij is dit een goede reiniging. Daarnaast voelt mijn gezicht na het gebruik van de gel ook nog eens heerlijk zacht aan en geeft het een lichte gezonde glow.

Het product heeft een hoeveelheid van 125 ml en kost €12,75.

Winactie!

Namens Vichy mag ik aan jullie 2x de Vichi dagelijks zuiverende srubgel weggeven!

Wat moet je doen om kans te maken?
– Laat in de comments achter dat je mee doet
– Volg mij op Instagram
– Volg mij op twitter
– Deel de volgende tweet op twitter: Ik doe mee aan een win-actie van @letbeautyshine en maak kans op een gezichtsverzorgingsproduct van Vichy!
Ik maak kans op een win-actie van @Rachelkromdijk je kan accessoires winnen voor een Instax Mini 8 + Beauty producten!
– Volg mijn facebookpagina
– Volg mij op bloglovin
– Abonneer op mijn YouTube channel

Hoe meer acties je uitvoert, hoe meer kans je maakt om te winnen!
Je kunt mee doen tot uiterlijk 5 maart

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen!

With Love, x Suzan

30 gedachtes over “Review + Winactie | Vichy zuiverende scrubgel

  1. Hoihoi!
    Ik doe graag mee!
    Deze scrubgel zou heel erg goed van pas komen. Mee eters vind ik namelijk echt een drama en bij mij gaan ze maar moeilijk weg… Deze scrubgel spreekt mij daarnaast ook erg aan doordat er geen parfum, alcohol of parabenen inzitten. Ideaal!
    Fingers crossed!🍀
    Ik heb de volgende stappen voltooid:
    – Een comment achter laten onder deze post.
    – Ik volg je op Instagram.
    – Ik volg je op Twitter.
    – Ik heb de tweet gedeeld op Twitter.
    – Ik volg je Facebookpagina.
    – Ik ben geabboneerd op je Youtube kanaal.

    Nu heel hard duimen tot 5 maart!🍀😊
    Liefs!❤️

  2. Ik ken het niet maar het lijkt me heeerlijk voor mijn huid, vichy ken ik natuurlijk wel hihi maar deze scrubgel nog niet.. Het klinkt goed als ik jou zo hoor, ik doe graag mee
    Helemaal leuk dat je dit mag weggeven aan de lezers van je blog

  3. Super leuke winactie! Ben echt benieuwd naar deze scrub gel, vooral naar je review dus ik doe graag mee. Ik volg je via Instagram, Twitter, bloglovin, Facebook en ben geabonneerd op je youtube kanaal! X

  4. Doe graag mee ! Erg benieuwd naar dit product ! Heb je overal gevolgd alleen via twitter niet want dat heb ik niet 😦 hopelijk kan ik wel mee
    Doen

  5. Hoi hoi Suzan,

    Oh boy! Die vervelende mee-eters… De “zwarte puntjes” op mijn neus en kin kan ik helaas al bijna niet meer tellen! 😉 En dat op mijn niet meer zo “puberende” leeftijd! Tja, mijn gezicht beseft nog niet dat het dit jaar alweer 33 jaar oud wordt denk ik, party like it’s 1999! 😄 Hahaha! Momenteel gebruik ik het Purete thermale purifying foaming water, ook van Vichy, en al ben ik best tevreden over dit product (heerlijke geur, super om aan te brengen dankzij het schuim en met een zacht en fris gelaat als resultaat! 😉), die vervelende zwarte puntjes blijven vrolijk staan! Damn you, zwarte puntjes! 😉 Deze scrub werkt bij jou echt geweldig, wat een verschil, dus mijn nog steeds puberende gezicht en ik, wij wagen ook graag een kansje! 😉
    Ik volg je via FB onder de naam Nathalie Madsen en heb je post daar met veel plezier een hartje gegeven (ja, sinds vandaag kan je hartjes geven op FB! Helemaal super! 😉)
    Ook volg ik je via Instagram onder de naam @Natje_9999 en via Bloglovin onder de naam natje9999. Op die laatste heb ik je post ook nog even geliked.
    Last but not least volg ik je ook via Twitter (Natje_9999) en heb ik je tweet eveneens met veel plezier geplaatst.

    Fingers crossed!
    Dankjewel voor deze leuke actie en veel succes met het loten van the lucky ones! ☺

    Liefs,
    Nathalie

  6. Ik ken dit product nog niet, lijkt me heerlijk! Fijn dat er geen alcohol, parfum en parabenen in zitten zodat ik het mijn gevoelige huid ook kan gebruiken. Ik doe graag mee om het eens uit te proberen!

Geef een reactie

