Review | EOS Lipbalm

1

In de beautywereld hoor je veel verhalen over de EOS lipbalm verzorging. Het is zelfs zo erg geweest dat het een tijd geleden helemaal een hype was. Nog steeds zijn mensen enthousiast over dit product en daarom was het dan ook voor mij eens tijd om deze lipbalm te proberen. Ik ben gek van lip verzorging en gebruik het dan ook echt elke dag.

Verpakking

1

Ik heb gekozen om twee EOS lipbalms te kopen in twee verschillende geuren/smaken. Als eerst de ‘Sweet mint’ en als tweede de ‘pomegranate rasberry’. Twee uitersten van elkaar. De ene fris en de ander wat zoeter.

Ingrediënten

2

3

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet alle ingrediënten ken, maar wat opvalt is dat er veel oliën en verschillende beters in zitten. Dit zijn de belangrijkste producten in een verzorgende lipbalm. Er kunnen voor mij niet voldoende verzorgende ingrediënten in zitten.

Omhulsel

4

De verpakking van de lipbalm vind ik altijd erg bijzonder. Het ziet er uit als een klein eitje. De structuur van het omhulsel voelt ook erg fijn aan. Het is natuurlijk gewoon plastic, maar toch voelt het wat zachter aan. Deze lipbalm is anders dan andere verzorgingsproducten en dat maakt dit product behoorlijk uniek. De balm heeft een ronde vorm en zo kan je het gemakkelijk in een keer over beide lippen verdelen.

Before / After

5

6

Ik heb voordat ik de balm een foto geschoten en daarna weer een om zo het verschil te kunnen laten zien. Before heb ik wat beschadigingen aan mijn lippen en zijn ze wat ruw. Dit heb ik altijd ’s ochtends. After zie je dat het een verzorging aanbrengt die niet een dikke vettige laag achter laat. De balm brengt een subtiel laagje aan en je voelt het niet op je lippen zitten. Hij voelt erg zacht en licht aan.

Ik ben erg enthousiast over de EOS lapbalm. Het geeft een lichte en zachte verzorging en ik hoef het maar 1x per dag te gebruiken. Ze zijn dus ook nog eens zuinig in gebruik!

EOS lipblam zijn wat lastiger verkrijgbaar hier in Nederland en kosten ongeveer rond de €5,-

With Love x,
Suzan

9 gedachtes over “Review | EOS Lipbalm

  1. mooie foto’s!!! Ik ben zelf niet zo fan van deze lipbalsems. Ze zien er super leuk uit maar voeden mijn lippen echt niet genoeg. Na een half uur voelen ze alweer droog aan helaas.

  2. Rond kerst zag ik ze bij de Douglas liggen en heb ik er één voor het zusje van mijn vriend meegenomen. Eigenlijk wel spijt dat ik geen voor mezelf heb gekocht haha!

Geef een reactie

