Review | Naturialis handmade producten

1Een paar weken geleden kreeg ik een berichtje van Eleni of ik producten voor haar wou Reviewen. Een echte winkel kan ze het nog niet noemen maar zij is is startende aromatherapeut met een webshop. Zij vertelde mij dat al haar producten handgemaakt zijn en volledig natuurlijk zijn. Dit maakte mij nieuwsgierig en zo heeft zij een aantal producten naar mij opgestuurd die ik in dit artikel voor jullie ga Reviewen.

2

De producten zijn allemaal handgemaakt. Dit betekend dat je bij bepaalde producten zelf de geur kan bepalen. Stel je houd van zoete geurtjes kan je dit laten toevoegen. Ik zelf heb gekozen voor de frisse geur. Denk hierbij aan sauna geuren en munt. Wegens privacy geeft zij niet alle ingrediënten aan welke zijn gebruikt bij de producten. Begrijpelijk! Zeker als je nog maar net start met een kleine onderneming. Een aantal ingrediënten heeft ze wel prijs gegeven en deze zijn ook per product vermeld.

Handcreme (€5,99)

3

4

5

6

Ingrediënten: Kamille etherische olie, amandelolie en jojobaboter

De handcreme zit in een kleine verpakking die je gemakkelijk in je tas kan stoppen. In het begin vond ik hem een beetje vet, maar dat trok behoorlijk snel weg. De handcreme smeert gemakkelijk uit en heeft een fijne substantie en door de boter krijg je heerlijk zachte handen.

Haarmasker (€9,99)

7

8

9

Ingrediënten: arganolie, jojobaboter, wortelextract, avocado en een lepeltje yoghurt

Een ingrediënt wat bij direct opvalt is het lepeltje yoghurt en de avocado. Ingrediënten die je niet snel puur in producten tegen komt. Het haarmasker is wat mij betreft aan de dunne kant. Ik heb een behoorlijke bos haar wat betekend dat ik altijd veel nodig heb. Voor normaal en vet haar is dit zeker een goed haarmasker voor mijzelf iets te vloeibaar.

Haarserum (€9,99)

10

11

12

Ingrediënten: Amandelolie, met arganolie, vitamine e en wortelextract

De verpakking is hetzelfde als de handcrème en dus gemakkelijk in gebruik. Het is een doorzichtig serum wat voor mij direct de indruk wekt dat het allemaal ‘schone’ of te wel natuurlijke ingrediënten bevat. De bovenste foto is mijn haar zoals ik het tijdens het testen had. Het was al een beetje droog door het weer en begon al weer lekker te pluizen. De onderste foto heb ik mijn haar gevoed met het serum. De serum werkt heel fijn en voelt niet vet aan, aan de handen. Echt een pluspunt! Het verschil is subtiel, omdat ik maar een druppeltje heb gebruikt maar het verschil is er wel. Er is meer glas en mijn haar pluist minder.

Lippenbalsem (€4,99)

13

14

15

Ingrediënten: Een mengeling van kokos en aloevera boter, en geranium etherische olie

Kokos heeft een zachte en voedende werking. Wanneer je de balsem opsmeert voelt hij in eerste instantie wat waterig aan. Ik was hierdoor bang dat hij snel van mijn lippen zou verdwijnen, maar integendeel. Doordat het zo vloeibaar is voed het snel je lippen zijn ze echt binnen een paar minuten fluweelzacht. Ik dek dat dit een van mijn nieuwe favoriete balsems is op dit moment. De bovenste foto zijn mijn lippen van nature en de onderste foto heb ik gebruik gemaakt van de balsem. Het heeft een hele fijne verzachtende werking en hij glimt niet zo erg!

Wat vinden jullie van de producten?

Alle producten zijn verkrijg via: naturialis
Tip: In de maand december hoef je geen verzendkosten te betalen!

With Love, x
Suzan

Alle producten voor deze review zijn gekregen

Een gedachte over “Review | Naturialis handmade producten

Geef een reactie

