Persoonlijk| Hoe gaat het nu?

1_FotorZoals jullie misschien afgelopen week gezien hebben is het helaas wat rustiger op mijn blog. Ik vind dat ik jullie als lieve volgens daar wel even van op de hoogte moet brengen hoe dit komt

In september ben ik begonnen met afstuderen en dit betekend dat er een einde komt aan mijn opleiding. Ik kijk hier enorm naar uit. Zeker omdat ik vanaf februari al een baan heb aangeboden gekregen. Dit betekend voor mij een nieuwe uitdaging en een nieuwe stap in mijn leven. Maar op dit moment betekend het dat ik samen met mijn afstudeerpartner enorm druk ben met het afronden van onze studie. Afgelopen weken hebben wij het enorm druk gehad met een aantal vraagstukken die naar boven kwamen. Dit waren kleine tegenslagen in ons onderzoek wat wij niet hadden zien aankomen en dat maakt de druk nog hoger. Wij willen graag de hoofdlijnen en het concept voor de kerstvakantie af hebben omdat wij het de week na de kerstvakantie definitief moeten inleveren. Graag willen we dan ook kunnen genieten van de kerstvakantie.

Dit is ook de reden waarom het afgelopen tijd wat minder druk is om mijn blog en er dus met minder regelmaat artikelen online komen. Ik vind het zelf ook echt jammer dat ik er niet zo veel tijd meer heb, maar ik vind dat het afronden van mijn studie op dit moment meer prioriteit heeft.

Er blijven zeker artikelen online komen en ik zal proberen weer met regelmaat artikelen te plaatsen. Maar soms lukt het eventjes niet, hoe graag ik dat ook zou willen!

Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen. Maar niet getreurd, stoppen doe ik zeker weten niet! haha

With Love, x
Suzan

Een gedachte over “Persoonlijk| Hoe gaat het nu?

Geef een reactie

