Review | HEMA soft matt lipbalm

1_Fotor

In de herfst en de winter is een van de trends donkere lipstick. Dit is een typisch icon voor deze seizoenen en kan zeker als een trend worden beschouwd. Daarom was het ook tijd om er 1 voor jullie te testen.

Verpakking

2

De verpakking is het zelfde als de andere soft lipbalms van HEMA. Gewoon strak en simpel.

Swatch

3

De kleur brengt mooi egaal aan. De kleur is een combinatie van donkerrood en een klein beetje bruin. Erg mooi!

Total face

5

Ik moest in het begin wennen aan de donkere lipstickkleur, maar na een aantal keren te hebben gedragen ben ik fan! De kleur brengt mooi egaal aan op de lippen en blijft ontzettend lang zitten. Als ik een volle dag werk, werk ik hem tussen de middag na het eten een keer bij en als ik het kantoor verlaat.

Gebruikte producten voor de look:
Foundation (Fit me! – Maybelline New York)
Fixing powder (Poudre confort matite – Yves Rocher)
Bronzer (Terra bronzing power – HEMA)
Blush (Rose Gold 926 – Sleek)
Mascara (Glam & Doll volume Mascara – Catrice

De HEMA soft matt lip balm kost €3,50

With love, x
Suzan

9 gedachtes over “Review | HEMA soft matt lipbalm

    • Wat je het beste kan doen is voordat je de lipstick opsmeert, eerst een klein beetje vaseline op je lippen smeren. Dit zorgt er voor dat je lippen niet snel uitdrogen en dat de lipstick niet zo in de lijntjes gaat zitten. Bedankt voor je reactie!;)

Geef een reactie

