Fotografie | Broertje & Zusje

DSC_0040

Vorig weekend ben ik met mijn broertje en zusje het bos in geweest. Mijn zusje wou heel graag dat ik nog eens wat foto’s van haar maakte. Het was super mooi herfstweer alleen het was wel behoorlijk mistig. Uiteindelijke een paar mooie plekjes gevonden waar de mist op de foto’s niet erg naar voren kwam. Ik vind het super leuk om te fotograferen. Zo leer ik elke keer weer dingen bij hoe ik het beste een mooie foto kan maken. Mijn broertje wou eerst niet mee maar gelukkig heb hem uiteindelijk over kunnen halen en zijn er deze geweldige foto’s uit komen rollen.

DSC_0046 DSC_0052 DSC_0055 DSC_0057 DSC_0065 DSC_0070 DSC_0078 DSC_0083 DSC_0090 DSC_0094 DSC_0099 DSC_0106 DSC_0112 DSC_0119 DSC_0121 DSC_0126 DSC_0127

Ik kan zo genieten van de herfstkleuren. Eerder vond ik het maar vreselijk en vond ik het altijd te koud. Misschien omdat de temperaturen dit jaar wat hoger liggen dan voorgaande jaren vind ik de herfst echt een super mooi seizoen.

With love, x
Suzan

3 gedachtes over “Fotografie | Broertje & Zusje

Geef een reactie

