Review | Essence long lasting lipstick

cover

Een tijd geleden liep ik de Kruidvat naar binnen, omdat ik nog wat nepnagels moest hebben voor de bruiloft van een vriendin van mij en toen kwam ik deze lipsticks tegen. Ik hou van opvallende kleuren en deze trok wel heel erg mijn aandacht.

Verpakking

1

Het omhulsel heeft een moois strakke uitstraling. Basic maar toch chique.

Swatch

3

Tijd om te swatchen. Het voelt heel romig en glijd als het ware over mijn hand. In eerste instantie brengt hij niet geheel egaal aan. Benieuwd hoe dat op del lippen is.

Liptest

4

Ik hou van de kleur! Het is een soort fuchsia roze kleur alleen dan wat donkerder. Ik kan de kleur niet helemaal goed omschrijven. Op mijn lippen brengt hij gelukkig een stuk makkelijker aan en brengt hij ook gelijkmatig aan.

Total face

6

5

Dit is de uiteindelijke look. Ik ben fan van dit product en heb deze kleur afgelopen tijd regelmatig opgehad. Zeker een van mijn nieuwe favoriete kleuren.

Gebruikte producten voor de look:
Foundation (Fit me! – Maybelline New York)
Fixing powder (Poudre confort matite – Yves Rocher)
Bronzer (Terra bronzing power – HEMA)
Blush (Rose Gold 926 – Sleek)
Mascara (Glam & Doll volume Mascara – Catrice

With Love, x
Suzan

4 gedachtes over “Review | Essence long lasting lipstick

Geef een reactie

