Pinterest | Interieur inspiratie

Cover_bewerkt

Omdat ik mijn studie bijna heb afgerond, ben ik vaak al wat aan het rond kijken naar leuke woningen. Naast dat ik daar druk mee bezig ben, ben ik ook al veel inspiratie voor mijn toekomstige interieur aan het op doen. Op pinterest heb ik een prikbord aangemaakt zodat ik alle foto’s kan terug vinden. Ik kwam er achter dat ik een behoorlijk uitgesproken stijl heb. Ik hou van rustige kleuren en een strak en warm interieur. Hier onder zijn wat voorbeelden weergegeven van interieurs wat mij enorm aanspreekt.

1

2

3

4

5.

Laat achter in de comments wat jullie stijl is, ik ben erg benieuwd!

3 gedachtes over “Pinterest | Interieur inspiratie

Geef een reactie

