Fotografie | Huwelijksaanzoek

DSC_0097_Fotorx

Een tijdje geleden werd ik gevraagd voor een wel hele bijzonder dag. Ik werd namelijk door Wim gevraagd om te fotograferen als hij Marinda ten huwelijk vroeg. Tuurlijk wil ik dat doen! Zo iets doe je namelijk niet vaak, en helemaal niet van mensen die zo dicht bij je staan. Wim zou Marinda ten huwelijk vragen in de Burgers Zoo. Ik ben eerder naar de dierentuin gegaan om daar te boel te kunnen versieren. Toen ze uiteindelijk aankwamen zag Marinda mij totaal over het hoofd en snapte ze volgens mij nog niet echt wat de bedoeling was. Wim nam haar mee naar het bruggetje en vroeg haar daar ten huwelijk en natuurlijk zei ze ja!

DSC_0140_Fotor

DSC_0194DSC_0244_Fotory

Een gedachte over “Fotografie | Huwelijksaanzoek

Geef een reactie

