Review | HEMA soft matt lipbalm

1_Fotor

Sinds korte tijd heeft HEMA het make-up assortiment uitgebreid en vernieuwd. Dit was voor mij tijd om eens een kijkje ten, waar ik deze prachtige nieuwe lipbalm tegen kwam. Tijd voor een review.

2De verpakking van de lip producten van HEMA zijn er op vooruit gegaan. Ze zien er strak en elegant uit. Het is een redelijk simpele verpakking, maar hier hou ik zo van!3

De lipbalm heeft een mooie punt. Vaak is het met zo’n punt lastig om netjes binnen de lijntjes te kleuren meet het inkleuren gaat vaak prima.

4

Tijd voor swatches. Deze lipbalm smeert enorm enorm makkelijk uit. Het voelt als een vaseline, of een lipbalm. Echt om je lippen te verzorgen.

5

Lippen zonder verzorging. Sorry voor mijn lippen. Ik heb laatste tijd enorm last van lippen met velletjes. Als jullie hiervoor tips hebben dan hoor ik dit graag. Want dit is behoorlijk vervelend. Maar deze foto moest even, zodat jullie het verschil kunnen zien πŸ™‚

6

En dit is de kleur. Het is een prachtige kleur roze. Een heerlijke kleur voor de lente. De kleur is met flits wat feller, maar zonder flits is het ook een mooie warme kleur. Heerlijke kleur om je outfit om te fleuren7Look of the day. Ik vind het een bijzondere kleur, en hij smeert heerlijk uit.

Heb jij de nieuwe lipbalm al gevonden in de HEMA? Welke kleur is jou favoriet?Β De soft matt lipblam kosten €3,50 en zijn in ale HEMA filialen te verkrijgen.

Liefs suzan

 

Geef een reactie

