50E POST!

50e Blogpost

YES!! Dit bericht is mijn 50e Blogpost, en ik denk dat ik hier zelf best wel een beetje trots op mag zijn! Ik ben vorig jaar begonnen met deze blog, en ik vind het nog steeds onwijs leuk, ondanks het feit dat ik niet altijd evenveel tijd er voor heb!

Ik vind het fijn dat jullie zo enthousiast zijn, en ik gewoon een behoorlijk aantal vaste lezers heb, en dat doet me echt goed! Het aankomende jaar ga ik natuurlijk nog meer voor jullie proberen te schrijven. Als jullie nog ideetjes hebben, of er zijn dingen die je echt graag wilt hebben, dan hoor ik dit graag. Ik schrijf immers voor jullie!

Op naar de volgende 50 blogposts!

Geef een reactie

