Persoonlijk | Goede voornemens 2015

Goede voornemens

Het is natuurlijk al februari, maar toch wou ik nog graag een artikel schrijven met goede voornemens die ik heb voor het aankomende jaar. Ik ben normaal eigenlijk niet zo van de voornemens, maar eigenlijk is het ook wel goed om die voornemens te hebben. Zo kan ik volgend jaar het artikel terug lezen en kijken of ik mijn doelen ook heb gehaald.

Ik heb een aantal doelen opgesteld, zowel op beauty gebied als op geloofs gebied

1. Meer structuur in het schrijven van artikelen

Ik wil voor jullie, maar ook voor mezelf meer structuur hebben in het schrijven en in het plaatsen van de artikelen. Ik wel nu echt minimaal 1 keer in de week een artikel schrijven, en als het mogelijk is 2. Ik zit natuurlijk wel met stage, werk en de band waarin ik speel. Dat betekend voor mij dat ik wel vooruit moet werken, en dat ik in het weekend foto’s zal moeten gaan maken en door de week in de avond een artikel voor jullie kan maken.

2. Gezonder eten / minder snoepen

De mensen om mij heen die mij heel goed kennen, weten dat ik behoorlijk kan snoepen. Ik ken gerust een pak koekjes of een zak snoep leeg eten. Maar de suikers die in al dit snoepgoed zit, zorgt er juist voor dat de energie minder wordt. Doordat ik 5 dagen in de week op kantoor zit, moet het voor mij haalbaar zijn om gezonder te eten. Gewoon minder meenemen, en in plaats van koekjes fruit gaan eten.

3. Minimaal 1 keer in de week sporten

Ik ben begonnen met 2 keer in de week hardlopen. Nu heeft de vriendin waarmee ik altijd samen liep split. Super balen! Sterkte kimmie! Maarja, hardlopen in mijn uppie vind ik nou niet zo heel erg aantrekkelijk. Ik vind het vreselijk saai eigenlijk. Nu kwam zij gelukkig met het idee om dan een keer te gaan zwemmen, en kijken hoe we dat vinden. Ook als zij niet meer kan sporten, moet ik er komend jaar wel voor zorgen dat ik gewoon door sport. Ik merk dat mijn conditie hier van vooruit gaat, en ik voel me veel fitter. Genoeg positieve dingen dus.

4. Meer structuur in mijn stille tijd

Doordat ik best wel een druk leven heb met van alles en nog wat, is het ook belangrijk om mijn stille tijd met God te houden. Ik merk dat dit belangrijk is voor mijn dagelijks leven. Als ik stille tijd met God houd, merk ik dat het leven allemaal een stuk makkelijker gaat, en dat mijn relatie met God veel standvastiger is. Ik handel meer naar hoe Jezus dit zal doen. Dit is een streven voor het komende jaar, om hier meer mee bezig te gaan en hier meer bij stil te staan.

Wat zijn jullie goede voornemens voor het jaar 2015?

Liefs, Suzan

Geef een reactie

