Review | Yankee Candle – A Child’s Wish

1

Een tijd geleden, heb ik na veel twijfelen eindelijk mijn eerste echte Yankee Candle gekocht. Ik heb gehoord dat dit de lekkerste keurkaarsen ooit zijn, dus deze moest ik natuurlijk even testen!

 

2Dit is het grootste formaat, welke Yankee Candle heeft. Ik heb de geur Child’s Wish uit gekozen. Alleen de kleur sprak mij al aan, want zo past hij goed in mijn kamer.

3Even wat gebruiksaanwijzingen.

45

6

De kaars heeft een mooie groene kleur en past perfect in mijn kamer.7Tip: voordat je de kaars echt wil gaan laten branden steek je hem eerst aan en draai je de kaars wat heen en weer. Zo voorkom je dat je in het midden een groot gat krijgt waardoor de kaars niet ‘mooi’ brand.

De kaars is een echte lentegeur. Hij ruikt heerlijk fris, en ik krijg het gevoel alsof ik heerlijk buiten loop terwijl de lente net begint. Die heerlijke geuren zitten in deze kaars verwerkt. Dus als je houd van de lente is dit zeker een aanrader!

Ik heb de kaars nu bijna voor 3/4 op gebrand. Ik kijk nu al uit naar de heerlijke nieuwe geuren die weer in de collectie komen. Dit zal zeker niet mijn laatste Yankee Candle zijn die ik heb gekocht.

Liefs, Suzan

 

2 gedachtes over “Review | Yankee Candle – A Child’s Wish

  1. Het leek me leuk om nieuwe kaarsen aan te schaffen, tot ik ze googlede en de prijs zag.. 28 euro voor 1 kaars?! Ongelooflijk zeg.. dan liever dat geld besteden aan 1 maand onderwijs voor een Compassion kindje πŸ˜‰

Geef een reactie

