Review | Rimmel Londen stay matte

1

Een foundation waar de afgelopen tijd veel over is gepraat, is deze van Rimmel. Een foundation die door veel bloggers in de favorieten video’s voorbij komt, en iedereen die razend enthousiast is. Dit maakte mij ook enorm nieuwsgierig naar dit product.

 

 

2

Het is een mooie compacte tube. Wel een grote opening. Als het een dikke foundation is dan is het prima, zodra het een dunne erg vloeibare foundation is, is deze opening te groot en zal het niet makkelijk werken.

3

Gelukkig! Het is een stevige foundation. Het ziet er echt uit als zo’n heerlijke chocolademousse, alleen zou ik dit niet proberen te eten, haha.

45

In eerste instantie vond ik het erg moeilijk om mijn mening hier over te geven. Alle eigenschappen die het heeft, passen wel bij de naam die de foundation heeft. Het voel dik en stevig aan, maar ondertussen ook erg luchtig.

6

En uitsmeren maar! Wel moet je bij het uitsmeren er op letten dat je het goed uitsmeert. Andere foundations heb je snel beter uitgesmeerd. Een aandachtspuntje dus. Verder de foundation erg goed. Mooi egaal en hij glimt niet

7 8

Alle ingrediënten die de foundation bevat. Wat mij opvalt is dat er geen parabenen in zitten, en ook geen siliconen. Hier kan ik nog wel eens puistjes van krijgen, en die zijn toch vaak ingrediënten die bij in veel foundations wel aanwezig zijn.

9

Zonder make-up. Ik heb op dit moment veel last van onzuiverheden. Vooral op mijn wang en rond bij kin. Een goede manier om zo de foundation te testen.

10

Close up. Hier zie je goed dat ik de foundation niet goed heb uitgesmeerd. Je ziet de richtingen waarin ik de foundation uitsmeerde. Verder dekt hij erg goed, de onzuiverheden op mijn kin en wang zijn bijna niet meer zichtbaar.

11

Ik ben enorm enthousiast over de foundation. Hij dekt super goed, en hij heeft echt een matte finish.

De foundation kost €9,99 en is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen.

With Love, Suzan

 

2 gedachtes over “Review | Rimmel Londen stay matte

Geef een reactie

