Review | Rimmel 60 seconds Dia Ora

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19.34.47

 

Een paar weken geleden had ik een bruiloft van een vriendin van mij, en ik was opzoek naar een super leuk lakje dat paste bij mijn outfit. Ik heb gek van de Rimmel 60 seconds nagellakjes, omdat ze sneller drogen dan andere lakjes. Uiteindelijk heb ik niet eens de tijd meer gehad om mijn nagels te lakken, oeps! Maar dat gaf wel een reden om hier een leuke review over te schrijven.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19.47.50

De lakje zijn de van de nieuwe Rimmel collectie, Dia Ora. De collectie heeft mooie warme herfstkleuren, en een reeks met pastelkleuren waar ik er twee van heb gehaald. Mooie zachte kleuren die bij veel outfis kunnen matchen.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19.50.46873 – Breakfast in bed

Dit is een mooie licht blauwe tint, of is het nou groen? Ik ben er serieus nog steeds niet uit. De ene keer in het licht lijkt hij groen en de andere keer blauw. Hier heb ik de nagellak met 1 dun laagje aangebracht.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19.52.392 Laagjes aanbrengen is voldoende. Hij heeft een mooie dekking, en ik vind de kleur echt geweldig!.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19.56.40203 – Lose your lingerie

Voor het eerste laagje dekt hij behoorlijk goed, maar nog niet goed genoeg.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 20.01.37En met het tweede laagje dekt hij compleet. Het is een super mooie zacht roze kleur. Heel lieflijk deze kleur, echt schattig.

Schermafbeelding 2014-10-06 om 19_Fotor_Collage

Schermafbeelding 2014-10-06 om 20_Fotor_Collage

Kort om het zijn super tof! Leuke frisse kleuren en makkelijk te combineren met leuke statement sieraden.

De nagellakjes zijn verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen en kosten €4,99.

2 gedachtes over “Review | Rimmel 60 seconds Dia Ora

Geef een reactie

