Review | Gelkaars gel bougie

Schermafbeelding 2014-09-08 om 18_Fotor

 

Mijn eerste echte blogpost met mij nieuwe camera. Wauw! Ik merk echt enorme vooruitgang met de kwaliteit. Aankomende tijd kunnen jullie wat Reviews verwachten van wat producten die ik heb gekregen op mijn verjaardag. Vriendinnen zeiden ook tegen mij ”Hier voor je blog”. Echt super lief en natuurlijk hartstikke leuk. Ook kreeg ik deze gelkaars. Dit doet me echt denken aan vroeger toen ik nog een klein kind was. Ik vond dit soort kaarsjes altijd heel mysterieus en super grappig omdat ze zo gelly zijn. Heel verleidelijk om er steeds in te drukken en mee te spelen.

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.04.09

Ik heb hier geen filter over heen gezet. Dit is gewoon puur de foto zoals ik hem genomen heb, en ik vind het gaaf! De kleuren komen zo mooi naar voren en het is super scherp. De kaars ziet er vrolijk uit. De kleur is vrolijk, maar de verpakking juist simpel wat ik erg leuk vind.

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.04.40

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.04.52 1

Er zit een stukje plastic op, die je natuurlijk voordat je de kaars aansteekt er af moet halen. Het is een stukje plastic dat er voor zorgt dat de kaars in de winkel niet beschadigd kan worden. Je hoeft er maar met iets scherps langs te gaan en je hebt er een stuk uit, wat bij andere kaarsen vaak alleen een krasje veroorzaakt.

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.05.03 Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.05.36

Op de onderkant van de kaars zit nog een gebruiken aanwijzing, met een extra waarschuwing dat je het stuk plastic er af moet halen. Ook schijnt, doordat het een gelly kaars is, het glas erg heet kan worden. Bij normale kaarsen van wax heb je dat ook wel, maar niet zo erg dat je het niet meer vast kan houden.

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.05.47

Schermafbeelding 2014-09-08 om 19.06.05De kaars heeft helaas geen geur, maar hij is wel super schattig. Het is een vrolijk mini kaarsje wat sfeer geeft. Ik heb gekeken op het internet, maar weet zo niet waar hij te krijgen is. Als je hem tegen komt laat het maar achter bij de comments!

Q: Wat is jou favoriete kaars?

 

 

 

Geef een reactie

