Unboxing | Mini in the box

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.04.51Een maand geleden had ik een bestelling geplaatst bij mini in the box, omdat mijn oplader van mijn telefoon kapot was en ik eigenlijk ook geen goed hoesje meer had voor mijn telefoon. En ik helemaal geen zin hem om veel te gaan betalen voor een leuk hoesje, bedacht ik om het maar eens op mini in the box te proberen. Naast spullen voor mijn telefoon, heb ik ook nog wat andere dingen gekocht, en kreeg ik er zelfs nog wat gratis bij.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.07.04En dit is alles wat uit het pakketje kwam. Het zijn behoorlijk wat spullen, waaronder sieraden en spullen voor mijn telefoon. Ik heb hier uiteindelijk een maand op gewacht. Maarja eigenlijk mag je daar niks van zeggen, omdat je er zo vreselijk weinig voor betaald.

 

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.09.25Als eerst deze twee hoesjes voor mijn telefoon. De licht roze is super schatting met het bloemetje en het hartje bij de lens van de camera. De andere vind ik ook erg leuk met een zebra met allemaal verschillende kleurtjes! Erg vrolijk. Beide hoesjes kostten €1,83. Daar kan je niks van zeggen! En zo  kan je ook eens meer hoesjes kopen en wat vaker afwisselen. Dat doe ik toch minder snel met duurdere hoesjes moet ik eerlijk zeggen. En het is dan ook weer niet zo erg als ze kapot gaan.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.13.29Dan heb ik nog een oplader gekocht. Mijn oude oplader, was zo kapot dat hij niet eens meer wou opladen. De mensen die ook een iphone hebben, die kunnen zich misschien daarin wel herkennen. Voor de oplader heb ik €2,44 betaald. Voor een nieuwe hier in Nederland betaal je volgens mij al snel €15,- en omdat ik niet zo heel lang meer met mijn telefoon hoef te doen vond ik het zonde om een dure lader te kopen. Je merkt wel dat het niet een echte apple is wat ik wel jammer vind, maar oké hij werkt prima.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.15.55

 

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.17.05Ook deze mooie statement ketting vond ik erg gaaf. Verschillende kleuren met grote vlakken. Een mooie grote opvallende ketting. Dit kan je het beste combineren met een wat rustiger shirtje, of om je outfit een meet op te pimpen. De ketting koste €5,51.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.19.47

Schermafbeelding 2014-07-02 om 13.20.03Dit is een mooie gouden ketting met zwart. Het is een zwart lint dat door de schakels is heen gevlochten wat een mooi effect creëert. Deze past prima bij een nette outfit. Deze ketting koste ook maar €3,68.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 14.39.18

Schermafbeelding 2014-07-02 om 14.40.28Daarnaast kreeg ik twee paar oorbellen gratis bij mijn bestelling. Dit zwijn wel oorbellen die ik zelf niet zo snel had uitgezocht, maar wel grappig als je ze er gratis bij krijgt!:) De blauwe hartjes doen me wel denken aan van de barbie oorbellen, haha.

Dit was alles wat ik had besteld op mini in the box. Klik hier als je ook eens een kijkje wil nemen op de site.

With Love, Suzan

 

Geef een reactie

