Music favorites #1

music favorites

Af en toe zie ik een artikel voor bij komen op een beautyblog over nieuw ontdekte muziek. Muziek van onbekende zangers die ze zijn tegen gekomen. Toen ik tijd voor mezelf aan het nemen was, dacht ik dat kan ik ook! Alleen dan wel op mijn manier. Dit soort artikels zullen jullie kunnen tegen komen. Ik ga in dit artikel een aantal nummers plaatsen die ik afgelopen tijd mega veel heb geluisterd, en ook liederen die op dit moment tot mijn favorites behoren.

Love so high – Hillsong

Dit nummer heb ik ontdekt toen ik een playlist van hillsong aan had staan. Dit nummer bleef me onwijs goed hangen, en elke keer als ik dit nummer hoor krijg ik weer kippenvel. Ik heb hem een tijdje geleden ook gespeeld op de piano. Heerlijk. Het nummer verteld zo veel moois over dat Gods liefde onvoorwaardelijk is, dat hij zijn enige zoon, bloedend aan een kruis hing, om onze zonde te vergeven. Om dat zijn liefde voor de mensen op aarde – voor jou en mij – zo super groot is!

Christ is enough – Hillsong

Vooral deze mooie versie, zo heerlijk clean, kan ik uren naar luisteren. Het gaat dan ook echt van repeat, repeat, repeat. haha. Maar het nummer is heerlijk rustgevend, en kan vaak alles los laten bij dit nummer. Christus is genoeg voor ons. Het is het enige wat wij nodig hebben in deze wereld. Wat er ook gebeurd, God is bij ons.

Oceans – Hillsong

Ik merk dat ik al 3 nummers heb van hillsong! Haha maar deze kon ook echt niet ontbreken bij mij! Het zijn nummers die zo veel rust geven, en ik echt van kan genieten, en de kracht van God ook kan ervaren. Het vertrouwen dat we moeten hebben, en dat zijn kracht oneindig groot is.

Ik hoop dat ik jullie wat music tips heb kunnen geven. Als jullie nog tips hebben voor mij, laat het dan vooral achter bij de comments!

With Love, Suzan

Geef een reactie

