Review | Sleek blush

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.35.23Een tijdje geleden heb ik bij Sleek wat gekocht. Waaronder een kwasten set, waar ik een tijd geleden al eens een artikel over heb geschreven.  Maar ik was vergeten om een review te schrijven over deze blush. De enige blush die ik had was die van de Hema uit de kerstcollectie, en begint nu toch aardig op te raken. Die is behoorlijk roze, en deze heeft een mooie goud/koraal roze kleur. Ik was erg benieuwd naar deze blush, en heb hem daarom uit gekozen om er een review over te schrijven.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.39.58Dit is het doosje. De doosjes van Sleek zien er over het allemaal allemaal het zelfde uit. Ik heb ook een palette van Sleek en deze zag er ook zo uit. Het is een simpel doosje, maar toch ook mooi en strak vind ik zelf.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.41.15De kleur die ik heb gekozen, is de kleur Rose Gold 926.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.42.25Het is een mooie roze blush met een gouden gloed. Wat grappig is, is dat je het in de spiegel ook goed ziet. In de spiegel zie je dat de roze kleur naar boven komt, maar als je naar de blush zelf kijkt zie je vooral de gouden gloed die er in zit. Erg verassend!. Benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.44.23Het geeft een mooie pigmentatie. De roze kleur en gouden kleur lopen mooi in elkaar over, en geven een prachtig effect samen. Dit is een kleur die je zowel elke dag kan gebruiken als voor een feestje.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.46.02Bijzondere foto waarin je duidelijk ziet dat er en roze en een gouden kleur in zit. Links zie je vooral roze, midden een combinatie van goud en roze, en rechts vooral de gouden kleur. Ik hoop alleen dat het op mijn wangen straks mooi gemengd is, en ik dan geen onderscheid meer kan maken tussen het goud en het roze.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.48.25

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.48.33Mijn gezicht zonder de blush. Ik heb verder gewoon de make-up aangebracht die ik normaal ook gebruik. De gebruikte producten zijn te vinden onder in de review.

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.50.15

Schermafbeelding 2014-07-02 om 10.51.00De Blush geeft een prachtig mooi effect! Hij geeft een natuurlijke, gezonde blos op de wangen. Je hebt dan zo toch net iets meer kleur op je wangen. Op de onderste foto zie je ook heel mooi het gouden effect van de blush. Het heeft het effect van een highlighter. Eigenlijk hoef je verder geen higlighter meer aan te brengen op je gezicht, omdat het al in de blush zit.

Gebruikte producten:
– Foundation Mayebelline
– Mascara: Maybelline
– Poeder: Essence

Ik ben echt mega enthousiast over deze mooie blush! Echt een blush die je elke dag kan gebruiken.

De blush is verkrijgbaar in de webshop van Sleek en kost €5,49

With love, Suzan

Geef een reactie

