Review | Maybelline superstay better skin

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.09.24Tijd voor weer een review, en wel over de foundation van Maybelline. Afgelopen tijd ben ik erg druk geweest met school, en daarom minder tijd gehad om artikelen te schrijven helaas. Maar ik ben weer terug! Ik heb afgelopen tijd veel reviews geschreven en wil eigenlijk iets meer aanvulling. Als jullie tips hebben wat je graag wilt zien dan hoor ik dat natuurlijk graag!:). Op naar de foundation!

Het flesje ziet er prima uit. Het is een glazen pompflacon, en dit werkt altijd prima voor mij.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.29.50Dit zijn de ingrediënten die de foundation bevat. De foundation heeft wel wat siliconen, maar niet zo veel. Het bevat verder geen parabenen. Een goed pluspunt!. De foundation bevat ook nog eens SPF20, wat ideaal is met het lekkere weer. Afgelopen dagen is de hitte afgenomen, en kan je met een SPF20 prima voor de dag komen.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.32.58Het tuitje is prima. Een tuitje die veel foundation in glazen flacons hebben. Het werkt hygiënisch, en daarnaast vindt ik dat er met 1 pompje genoeg foundation uit komt voor het gehele gezicht.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.34.48De foundation heeft een stevige verhouding. Hij is niet mega vloeibaar en voelt ook niet heel zwaar aan.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.35.57Zoals je ziet smeert de foundation goed uit. Hij smeert heel makkelijk en voelt ook niet plakkerig aan.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.37.10De foundation lijkt misschien eerste instantie veel te ligt voor mij. Dit komt omdat mijn handen bruiner zijn dan mijn gezicht. Op mijn gezicht speer ik altijd zonnebrand op met de zonnige dagen, en op mijn handen eigenlijk niet. En deze zijn daardoor behoorlijk bruin. Dat verklaard ook het verschil tussen de kleur van mijn handen en mijn gezicht.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.39.03Mijn gezicht zonder enige make-up. Veel rode vlekjes op mijn wangen en bij mijn kin.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.40.26Met de foundation. Hij dekt goed. De vlekjes die je op mijn gezicht nog ziet zijn erg rood van zich zelf, en daarom vind ik het dan ook niet meer dan logisch dat die er lichtelijk door heen komen.

Schermafbeelding 2014-06-25 om 16.42.05Complete look. Ik vind dat ik dit keer wel de goede kleur foundation heb uitgekozen. Het blijft toch altijd een van de lastigste dingen, foundation uitzoeken, die ook nog eens goed bij je huid past. Vaak is de kleur van je gezicht ook nog lichter dan je nek, maar je wilt ook niet een rand creëren door verschillende kleuren.

De gebruikte producten voor deze look:
Foundation: Maybelline superstar better skin 020 Nude
Poeder: Essence fix&matte loose powder
Mascara: Rimmel Scandaleyes
 

De foundation van Maybelline is verkrijgbaar bij drogisterij en parfumerie.

Geef een reactie

