Persoonlijk | Wat is mijn doel?

Hoi beauty’s!

Ik ben nu al een paar maand bezig met deze blog, en ik vind het super leuk om te doen. Afgelopen tijd heb ik het helaas heel druk gehad, waardoor mijn tijd wat beperkt was om een artikel voor jullie te schrijven!. Sorry hiervoor:) maar ik hoop dat jullie begrijpen dat school voor gaat. En ik hoop bij meer van jullie.

Dit artikel wil ik wat dieper in gaan, op het feit waarom ik een blog heb, en wat moet doel en gedachte hier eigenlijk bij is. Ik ben het zeker begonnen omdat ik het leuk vond, en nog steeds vind om te doen. Andere beautybloggers inspireren mij dan ook dagelijks met leuke tips en tricks. En zelf vind ik het hartstikke leuk om te doen. Maar wat wil ik bereiken met deze blog? Wil ik jullie alleen wat mee gegeven op het gebied van beauty? of wil ik jullie meer mee geven?

Ik heb afgelopen tijd eens goed nagedacht over wat ik wil. Beauty is mijn passie, en daar zal ik ook zeker weten mee door gaan. Maar ik als persoon ben de beauty niet. Ik vind het leuk om mij hier in te verdiepen en om jullie wat te leren op het gebied van beauty en lifestyle, en ik zal hier voorlopig ook zeker niet mee stoppen, omdat ik het echt leuk vind!

Ik ben heel erg gaan nadenken wat ik wou met deze blog. Ik wil een blog hebben die er uit springt, en anders is dan andere bloggers. En ik heb een keuze gemaakt die sommige van enorm gaan waarderen, maar ik weet ook dat er misschien mensen zijn die dit minder interessant vinden. Maar het is wel de persoon die ik ben.

Nu geloof ik dat jullie hartstikke nieuwsgierig zijn, haha. Maar ik heb er voor gekozen om mijn geloof, als Christen zijnde, de combineren met mijn hobby voor beauty. Mijn passie ligt niet alleen bij beauty, maar zeker ook bij mijn geloof. De gedachte die ik hierbij heb is om artikelen te gaan schrijven voor allebei de doelgroepen. Voor zowel Christenen en beauty’s. Artikelen die ik zou kunnen schrijven op mijn blog op het gebied van geloof zijn dingen die ik heb gelezen, dingen die mij inspireren in het leven, die ik heb geleerd door de jaren heen enzovoort. En nee ik ga echt niet stoppen met beauty voor de duidelijkheid, maar het is wel een kleine aanpassing op mijn blog.

Ik weet dus dat sommigen van jullie denken ”hmm okΓ©”. Maar ik wil mensen graag inspireren en aan het denken zetten, en laten zien waarom ik christen ben. Soms krijg ik wel de vraag of ik mijn make-up niet gebruik als cover, om zo mijn echte ik niet hoeven te laten zien, maar dat is totaal niet het geval. De mensen in mijn dichte omgeving weten het van mij, maar ik vind het gewoon leuk om dingen uit te proberen, daarnaast vind ik het ook geen enkel probleem om zonder make-up de deur uit te gaan. Maar zoals ik mij niet schaam om zonder make-up te lopen, wil ik mij ook niet hoeven te schamen voor mijn geloof!

Ik hoop da jullie mijn keuze een beetje kunnen begrijpen, en ik hoop dat ik jullie nog steeds kan blijven inspireren, en dat wil ik ook zeker blijven doen! Als jullie nog tips hebben over hoe ik dingen zal moeten gaan aanpakken, dan hoor ik dat natuurlijk ook heel graag van jullie!

Liefs Suzan!

Een gedachte over “Persoonlijk | Wat is mijn doel?

Geef een reactie

