Review | Hema toilettas

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10_FotorBinnenkort gaan wij als gezin een weekend weg, en ik was opzoek naar een ruime make-up tas, waar ik mijn mak-up in kan doen. Ik was mijn laatste spulletjes aan het halen, en liep nog even snel de HEMA in. En toen kwam ik deze doorzichtige toilet tas tegen!

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.18.36Dit is het tasje. De toilettas is echt best groot. En het voordeel vindt ik dat hij doorzichtig is. Zo kan ik zien waar alles zit, en kan ik het dus makkelijk terug vinden. Ook zit er nog een klein tasje bij voor kleine spulletjes die tussen je make-up snel verdwijnen.

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.20.10Dit is de grote tas. Mooi ruim van formaat, en de rits loopt ook heel soepel. Vaak heb je bij tasjes dat ze een beetje stroef zijn.

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.21.42En dit is het kleine tasje. Hier kan je bijvoorbeeld sieraden in doen, of haar elastiekjes, of bijvoorbeeld je maandelijkse spulletjes, want die wil je natuurlijk niet graag in het zicht hebben als je, je toilettas ergens mee naar toe neemt.

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.22.57En dit is alles wat ik er in heb zitten. Ik heb al mijn basic make-up producten er in zitten en ook de kwasten die ik overal voor gebruik. Hij lijkt misschien al redelijk vol, maar zo voelt het echt niet aan. Het is overzichtelijk, en er past nog veel meer in!

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.24.15

Schermafbeelding 2014-05-28 om 10.25.42Zelf heb ik in dit kleine tasje wat sieraden gedaan, omdat ze anders vies worden. En ik zou ook niet weten waar ik ze anders in moet stoppen. Super handig dat er een klein tasje bij zit.

Ik vind het super handige tasjes en heel overzichtelijk. Ik was eigenlijk op zoek naar een kleiner tasje en iets of wat met een printje. Maar toen kwam ik deze tegen en ik was direct verkocht.

De toilettas kost €5,50, en is verkrijgbaar bij de HEMA filialen.

Wat hebben jullie als toilettas, of op welke manier nemen jullie je make-up mee als jullie op vakantie gaan of een weekendje weg? Zet het op twitter of instagram, en tag. Ik ben benieuwd!

with love, Suzan

2 gedachtes over “Review | Hema toilettas

Geef een reactie

