Review | Rimmel London lasting colour rush

Schermafbeelding 2014-05-22 om 14_Fotor

Toen de 1+1 actie van de kruidvat er was, heb ik ook deze nieuwe Rimmel London lipstick gekocht. Deze lipsticks zijn nog niet heel lang in de winkels. Ze vielen mij op, omdat het mij handig in gebruik leek, hoewel ik ook een soort achtige stijf van de H&M heb gehad, en omdat er mooie kleuren bij zitten.

Schermafbeelding 2014-05-22 om 14.45.45

Allereerst was ik dus bij de kruidvat. En ze hebben daar altijd een zoooo vervelende verpakking om de make up. En dan met name de dit soort lipsticks, en ook de oogpotloden van de iets duurdere merken dan. Na enig peuteren heb ik het er dan toch kunnen krijgen, inclusief die vreselijke alarmstikker. Ik ben altijd bang als ik deze er op laat zitten dat ik dan ergens een winkel inloop en hij dan afgaat ofzo. Maar als ik hem er af haal dan komt het wel eens voor dat je er zo’n plakkerig laagje achter blijft op je make-up verpakking. Verder ziet de verpakking er leuk uit! Rimmel beloofd dat de lipstick lang blijft zitten Nu mijn vraag… Hoe lang dan?

Schermafbeelding 2014-05-22 om 14.50.50Het puntje doet me denken aan van die oude krijtjes, waar ik vroeger wel eens mee kleurde! De kleur van de stick is echt exact hetzelfde als de verpakking. Erg mooi. Gelukkig zit er aan de onderkant een draaiknop, zodat je de stuk omhoog kan draaien, let als bij een labello.

Schermafbeelding 2014-05-22 om 14.56.23

Op mijn hand lijkt het als of hij een beetje transparant is. Ik heb van mezelf lippen met redelijk wat pigment dus ik denk dat het op ik er geen last van zal hebben. Hij voelt super zacht aan, maar ook weer niet te romig. Het probleem van een romige lipstick is namelijk dat hij niet lang blijft zitten. Je voelt dat hij wel lang kan blijven zitten, maar verzorgt ook de lippen.

Schermafbeelding 2014-05-22 om 15.04.02

 

Wat een mooie donker roze kleur. Toen ik de verpakking zag dacht ik dat hij meer rood zou gaan uitvallen. Maar op mijn lippen lijkt het meer donker roze. De kleur is trouwens 020 Rumour has it. Hij voelt heel zacht en fijn aan op. Het is wel een kleur die het beste gecombineerd kan worden met een wat rustigere ooglook. Behalve bij een feestje trouwens, want dan is alles mogelijk!! Hij geeft een mooie glans als touch up, van de verzorging.

Schermafbeelding 2014-05-22 om 15.11.05

 

En na 5 uur ziet de kleur er nog zo uit op mijn lippen. Er is niet heel veel mer van over. Ondertussen heb ik veel gedronken en ook nog mij lunch gegeten. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het meeste er wel is af gegaan tijdens het heten van mijn lunch. Drinken kan hij prima hebben

Ik vind het een mooie handige lipstick en een mooie kleur lipstick. Het is fijn in gebruik, alleen een klein nadeel van zulke sticks, is de punt. Je kan niet heel precies je liplijn volgen, wat je met een normale lipstick wel kan, omdat deze strak en schuin zijn afgesneden. Maar verder raad ik deze zeker aan jullie aan!

De Rimmel London Lasting finish colour rush kost €9,99 en is verkrijg baar bij de drogisterij en parfumerie.

With love xx, Suzan

 

Geef een reactie

