Review | L’Oréal Paris Nude Magique Eau De Teint

Schermafbeelding 2014-05-19 om 19_Fotor

Een product wat je misschien de laatste weken veel in de winkels ziet, en wat tegenwoordig door bijna iedere beautyblogger een review over wordt geschreven is L’Oréal Paris Nude Magique Eu de Teint Foundation. L’Oréal belooft  een fris gevoel te geven. Een foundation die gewichtloos is en een SPF 18 bevat. Dat is best hoog voor een foundation. Vaak bevatten foundation een SPF 10. En met deze felle zon van afgelopen dagen is dat niet genoeg.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 19.46.44Dit is hoe het flesje er uit ziet. Het is een matglazen flesje wat ik er persoonlijk erg mooi en strak uit vind zien. Ik gebruik eigenlijk nooit foundation met SPF er in omdat ik bang ben dat ik er puistjes van krijg. Maar dat kan ook wel door de zon komen misschien. Dit was dus een leuke uitdaging voor mij om het te gaan testen.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 19.48.57

Dit is de achterkant van het flesje. Het etiket is van een soort folie, waardoor als er ook maar iets plakkerigs tegen aankomt er stukjes afgaan. Op de achterkant staat dat je het flesje eerst moet schudden voordat je het gebruikt. Als je dat niet doet dan zie je in het flesje dat de olie los is van de foundation, en het dus niet een geheel is. Je moet deze foundation niet voelen op je gezicht, geeft een zacht gevoel, en zal een glasvrije look geven. Ik heb de kleur 110 Ivore Doré/Warm Ivory.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 19.53.09

Dit zijn de ingrediënten die op de achterkant staan. Als je de folie ophoog trekt zie je deze ingrediënten op het flesje te voorschijn komen.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.10.27

En dit is het flesje. Wat ik echt erg onhandig vind is de grote opening van het flesje. Je doet denk ik snel te veel op je hand, en als je het op je gezicht aan brengt hou je veel over. Ook als je het neerzet en het per ongelijk omstoot kan er veel uit het flesje gaan.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.13.15Wat ik hier op mijn hand heb gedaan is eigenlijk al te veel. Met normale foundation kan het net. Maar het vloeit super snel uit het flesje. Daarom staat er ook op de achterkant van het flesje dat je met je vinger op de opening moet dichtdrukken, dan een keer op de kop houden. Ik denk dat, dat wel een slimmere manier is.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.13.21

Hier kun je zien dat ik echt veel en veel te veel op mijn hand heb. Oepsi!

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.17.54

De foundation helemaal uitgesmeerd op mijn hand. Hij voelt echt enorm licht! Ik heb het gevoel alsof ik lucht met een kleurtje over mijn hand strijk. Het voelt gewoon nog lichter dan water. Echt heel erg verbaast ben ik hier over!.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.20.49

Mijn gezicht zonder make-up. Ik heb niet veel oneffenheden dit keer, alleen wat bij mijn kin.

Schermafbeelding 2014-05-19 om 20.29.53

Met foundation en de rest van mijn make-up. De roodheden haalt hij wel weg uit mijn gezicht alleen de kleine puistjes bij mijn kin zie je helaas nog wel. De foundation voelt super fijn op mijn gezicht, echt geweldig! Helemaal met de zomerdagen dan heb je het liefste wel een beetje foundation of BB cream op, maar het liefste ook weer niet een hele zware. Dit is voor dat soort dagen een super fijne foundation.

 

De producten die ik heb gebruikt:

L’Oréal Nude Magique Eu de Teint
Essence fit & matte translucent loose powder
Hema Blush Wet & Dry 01
Etos High lighting illuminizer
Rommel London Volume scandaleyes waterproof mascara

De L’Oréal Nude Magique Eu De Teint foundation is verkrijgbaar bij de drogist en parfumerie en kost  €13,99

 

Geef een reactie

