Review | Miss Sporty Quick Dry

Schermafbeelding 2014-04-11 om 14_FotorVorige week waren alle lakjes van Miss Porty bij de Etos voor maar €1,00! Ik mag vanwege mijn werk helaas geen nagellak op, dus heb ik er ook maar 1 gekocht. Ik wou er wel mee halen, maar als ik het niet vaak op doe is het een beetje zonde en drogen ze uit. Mijn roze 60second nail polish van Rimmel was gaan lekken en kon ik helaas weggooien, en deze komt met de kleur bijna overeen. Super mooie kleur, en voor zo’n klein prijsje kon ik hem niet laten staan. Deze kleur komt uit de Quick Dry lijn, en ik ben gek op snel drogende nagellak omdat ik totaal geen geduld heb voor nagellak die langzaam droogt.

Schermafbeelding 2014-04-11 om 14.28.41

Dit is het potje nagellak. Het is een mooie roze kleur. Het zijn wel mini lakjes, maar dat is voor mij geen probleem, omdat ik al amper nagellak draag. Het flesje ziet er simpel uit. Het nadeel van mini lakjes is dan wel dat ze snelle leeg gaan als je ze veel gebruikt, maar een voordeel ten opzichte van full size lakjes, is dat je het laatste gedeelte nooit echt hoeft weg te gooien omdat het is uitgedroogd, omdat je hem al zo lang hebt.

Schermafbeelding 2014-04-11 om 14.12.34En dit is hoe de lak en het kwastje er uit zien. Het is een mooie knal roze kleur. En zoals en kan zien zitten er allemaal kleine glittertjes in. Ik ben het normaal niet gewend eigenlijk glitters in een nagellak, maar ben er wel benieuwd naar!

Schermafbeelding 2014-04-24 om 15.46.47

Dit zijn mijn nagels zonder verzorging. Ik heb ze alleen een beetje gevijld.

Schermafbeelding 2014-04-24 om 15.49.08

Hier heb ik op mijn nagels 1 laagje nagellak aangebracht, en zoals je kunt zien, op vooral mijn pink en ringvinger, dekt hij niet in 1 keer. Dat is trouwens bij bijna geen enkele nagellak het geval.

Schermafbeelding 2014-04-24 om 15.51.06

De nagellak met twee laagjes. En hier is hij echt al super goed dekkend! Wauw. Hij glanst mooi, en de kleine glittertjes zijn heel licht terug te vinden.

 

Ik ben erg positief over deze lak. Naast een mooie kleur, vind ik het ook een mooie glans hebben. Miss Porty nagellak beloofd dat de nagellak snel zal drogen, alleen vind ik dat erg tegenvallen. Misschien omdat ik ook nagellakjes gewend ben die wel super snel drogen, en wat van een duurder merk zijn. Daarnaast is het ook super budgetproof!

De nagellak van Miss Porty zijn verkrijg baar bij Etos en kost €1,99

Geef een reactie

