Review | Sleek Garden of Eden Palette

Schermafbeelding 2014-03-27 om 09.31.02

Naast de set met kwasten die ik van Sleek had gekocht, heb ik ook dit prachtige pallet Garden of Eden van Sleek gekocht. Het pallet bevat groene tinten en roze/paarse/rode tinten. Ik heb vaker reviews gelezen van andere paletten, en Sleek staat er bekend om de goede pigmentatie van de kleuren. Ik ben erg benieuwd en ik hem hem daarom ook voor jullie testen.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.25.02

 

Dit is het doosje. Het ziet er mooi uit. Als dit zo in de winkel ligt trekt het wel direct de aandacht. De kleuren die in het pallet zitten zijn ook mooi op doosje weergegeven.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.28.09Dit is het pallet waar de oogschaduw in zit. Het ziet er super mooi en strak uit. Als ik it in mijn handen heb, heb ik het gevoel dat ik een pallet in mijn handen heb van een super duur merk!

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.30.21

 

 

Dit is het pallet als je hem open doet. Er zit ook een spons applicator bij, maar ik gebruik deze eigenlijk nooit. Ik gebruik gewoon standaard oogschaduw kwastjes. Puur om dat ik die fijner vind werken. Daarnaast zit er ook en super grote spiegel in. Het ziet er allemaal erg mooi en strak uit.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.33.01

 

Alle kleuren van boven af. Door het licht lijken de linker kleuren wat lichter, maar dat zijn ze in werkelijkheid niet.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.32.49Ook hebben de kleuren allemaal namen! Dat vind ik echt super leuk. De namen die de kleuren hebben, hebben ook allemaal iets te maken met Garden of Eden. Super tof! Tijd voor swatches!.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.35.20

 

 

Dit zijn de bovenste kleuren van het pallet. Van links naar rechts. Gates of eden / Eve’s Kiss / Paradise on Earth / Python / Forbidden / Flora. Wat mij wel opvalt is dat de twee rechter kleuren mat van kleur zijn, wat op mijn arm ook iets minder pigment heeft. Maar de andere kleuren geven echt super pigment!

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.38.07Dit zijn de onderste zes kleuren van het pallet. Van links naar rechts. Entwined / Adam’s apple / fig / Evergreen / Fauna / Tree of Life. Ik schrok gewoon van deze pigmentatie! Vooral de groene kleuren hebben een geweldige kleur en komen precies zo over als in het pallet. Adam’s Apple is wel erg licht, maar kan prima gebruik worden voor een wat frissere look. Snel een look maken!.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.40.34

 

 

Complete basis make-up.

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.42.27

Uiteindelijke look. De kleuren die ik heb gebruikt zijn:Evergreen over mijn gehele ooglid. Daarna Tree of Life in mijn arcade boog en mijn buitenste hoek van mijn oog. Daarna heb ik alles nog met een fluffy kwast wat vervaagd en op mijn wegbrouwbot heb ik heel licht Fig aanbracht. De look heb ik afgemaakt met een eyeliner en een mascara. Onder mijn waterlijn heb ik de twee kleuren die ik op mijn ooglid heb aangebracht aangebracht met een dun kwastje. Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.45.50

Schermafbeelding 2014-03-25 om 10.46.51

Close up ogen
 
Gebruikte producenten:
NYC Matte foundation
– Blush Hema (kerstcollectie)
– Highlighter Essence
– Oogschaduw basis Catrice
– Eyeliner Essence
– Mascara Mayballine 

Ik ben echt verbijstert over de explosie van kleuren! De kleuren zijn prachtig op mijn oogleden. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ik wel weet is dat dit een super goede aankoop is geweest en dat ik nog nooit zo’n prachtige oogschaduw heb gehad die deze pigmentatie geeft.

Het oogschaduw pallet is verkrijgbaar in de webshop en kost maar €9,99!

Ik hoop dat ik mijn enthousiaste over dit pallet heb kunnen overbrengen!.

Love, Suzan

Geef een reactie

