Review| Sleek Brushes

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.33.03Dit keer weer een artikel op het gebied van make-up. Maar niet de make-up zelf, maar de tools. Ik zag een keer een artikel over deze kwasten en mensen waren heel erg enthousiast over deze kwasten van Sleek. Het leuke van deze kwasten is, is dat ze geheel budgetproof zijn. Dat betekend dus aanvulling van mijn make-up kwasten met een kleine investeren! Wauw! Doen dus!. Ik heb ze ook direct besteld. Lees snel verder om te kijken wat ik er van vind.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.38.42

Dit is het doosje waar de kwasten in zitten. Er zitten 7 kwasten in dit doosje. Poederkwast, Blushkwast, Foundationkwast, Eyebrow/eyelinerkwastje, eyeshadowkwastje, contouringkwastje, lipkwastje en nog een oogschaduwkwastje. Met dit setje kwasten kan je een complete look maken. Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.35.51

Dit is het tasje waar de kwasten in zitten. Ook erg handig als je je kwasten een beetje normaal wil vervoeren voor als je op reis gaat. En het neemt ook niet veel ruimte in beslag.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.43.21

Dit is het tasje als je hem open doet. 7 kwasten netjes verpakt. Ze hebben allemaal een apart vakje waar je ze in kan steken.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.43.34

Dit ziet er op het eerste oog misschien erg onhandig uit maar dat is het niet. Alle kwasten zitten hier nog extra verpakt met een stukje plastic, maar dit gooit ik natuurlijk weg. Maar daarnaast heeft het nog twee flapjes van plastic die vast zitten aan het hoesje. Dit zorgt er voor dat je kwasten hygiënisch kan vervoeren en ze elkaar niet raken als je hemt dicht doet. Echt super slim bedacht!

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.46.28Ook is het tasje voorzien van een drukknoop/magneet. Het is natuurlijk wel fijn dat als je je kwasten vervoerd je hem goed dicht kan doen zonder dat hij open gaat, en je kwasten als nog beschadigen.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.49.13Dit zijn de eerste twee kwasten die in het tasje zitten. De poederkwast en de blushkwast. Om eerlijk te zijn vind ik deze kwasten erg klein voor een poeder en een blush kwast. Voor een poederkwast vind ik het persoonlijk fijner een wat groter kwast te gebruiken, en voor een blushkwast een afgeschuinde kwast. Maar opzicht kan je deze prima gebruiken. Ze voelen ook lekker zacht aan. De kwasten zijn trouwens allemaal synthetische kwasten (nep haar). Vroeger waren kwasten met synthetische haren best ruw, en niet fijn om make-up mee aan te brengen, maar tegenwoordig zijn synthetische haren net zo zacht als echt haar!.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.52.32De foundation kwast en een oogschaduw kwast. Ik gebruik zelf dagelijks een foundation kwast, omdat ik het niet fijn vind om mijn foundation met mijn handig aan te brengen. Het is een fijne kwast en hij is ook super zacht. Het handvat is ook van klein voormaat en ligt daardoor ook lekker in de handen. De kleine oogschaduw kwast is om echt de oogschaduw op het het ooglid aan te brengen. Ik heb dit getest en dit werkt uitstekend. Het is niet het geval dat de oogschaduw onder je oog terecht komt.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.55.23

Nog een oogschaduw kwastje en een het werkbrouw/eyeliner kwastje. Dit kleine oogschaduw kwastje is om de oogschaduw in je arcadeboog aan te brengen, of in de buitensten hoeken van je ogen. Als ik mijnoogschaduw met dit kwastje wil aanbrengen heb ik helaas wel heel snel dat mijn oogschaduw veel onder en rond om mijn oog valt. Ik kan kwastje wel afkloppen maar dan zit er dus niks meer op mijn kwastje. Verder brengt hij wel goed aan. Ik vind hem wel net ietsje te groot, maar op zich kan hij er prima mee door. Het andere kwastje is mooi schuin en strak afgesneden, en kan daardoor ook goede lijnen zetten. Ik gebruik dit ook nog wel eens om een kleurtje oogschaduw onder mijn waterlijn aan te brengen.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 16.59.00

Als laatste dit lippenceel. Ik gebruk zelf niet zo snel een kastje op mijn lipproducten aan te brengen,  maar ik gebruik het alleen als ik wil dat bijvoorbeeld mijn knalrode lipstick iets minder intens over komt dan als ik hem gewoon aan breng. Ook dit is een prima kwastje.

Schermafbeelding 2014-03-24 om 17.01.37

Ik vind het geweldige kwasten van Sleek!. Alle kwasten die je nodig hebt om een complete look te maken zitten in dit handige tasje. De kwasten kosten €15.99 en zijn de koop in de webshop  van Sleek.

Ik hoop dat ik jullie hiermee een tip heb kunnen geven voor budgetproof  make-up kwasten. Als jullie nog tips hebben voor leuke goedwerkende budget kwasten laat het weten!

Love, Suzan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11932049/?claim=5xcqa9t5fn4″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Geef een reactie

