Masker | Van Der Hoog Big Fun Bubblegum

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.53.18Ik heb voor jullie it keer een masker getest en wel die van Der Hoog. Ik ben hier super nieuwsgierig naar want ruikt als het goed is naar van die bubblegum. Vroeger als kind vond ik dit super lekker omdat deze zo zoet waren. Lees snel om te kijken wat ik van dit masker vind!.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.53.46

Kijk hoe handig!. Ik heb met normale maskers altijd het probleem dat ik veel en veel te veel heb. En eigenlijk vind ik het ook nog eens hartstikke zonde, omdat je de helft niet gebruikt en dat dus moet weggooien. Maar dit masker heeft de ideale oplossing. Ik heb het al eens eerder gezien van maskers van kruidvat eigenmerk maar Van Der hoog heeft het ook in deze geweldige verpakking!. Super handig voor als je met een vriendin gezellig een maskertje wil doen, of gewoon alleen voor je zelf, en het nog een keer kan gebruiken. Zo voorkom je dat je de helft moet weggooien of dat je gezicht zoveel op haar gezicht heeft dat het er afdruipt.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.53.26

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.53.34

Kijk! Zelfs op de verpakking is het aangegeven. Super leuk!

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.54.07

Ik ben altijd benieuwd of ik niet allergisch ben voor amandelolie, dus dit is de ideale test. Voor dat je een masker aanbrengt is het van groot belang dat je eerst je gezicht reinigt. Anders kunnen je poriën gaan verstoppen, en dan kun je puistjes krijgen, en dat is niet wat je wit na een masker! Aanbrengen maar, en 15 a 20 minuten laten inwerken.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 14.54.23

Dit zijn de ingrediënten die in het masker aanwezig zijn. Er zitten wel wat siliconen in maar niet veel. Olie voor de verzorging van de huid.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.07.25

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.07.36

Dit is hoe de substantie er uit ziet. En hij ruikt zoals ik hoopte dat hij ruimte! Heerlijk naar de zoete bubblegum!. De geur is niet zwaar, hij is juist heel luchtig. En zo voelt de substantie van het masker ook aan. Vaak heb ik met een masker dat als ik het op mijn handen doe zwaar aanvoelt en je merkt echt dat er wat op je handig ligt. Dat was hier totaal niet het geval. Hij voelt heel licht en luchtig.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.07.25

Dit is mijn voor het opdoen van het masker.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.14.26

Ik probeer het altijd zo goed mogelijk te verdelen maar toch zie ik dit dan terug en dan zie ik dat het wel beter kon. Met name bij mijn kin. Verder had ik dus maar 1 helft gebruikt en het kan prima!. Ik kan mijn hele gezicht er mee bedenken zonder te veel of te weinig aan substantie te hebben. Echt super fijn! Het masker voelt net als op mijn handen heel licht en luchtig aan.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.31.51

Ik laat het masker altijd zo lang mogelijk inwerken. Hier heb ik het masker zo ongeveer 20-25 minuten opgehad, en je ziet dat sommige plekken het helemaal weg is.

Schermafbeelding 2014-03-14 om 15.34.04

Het masker is er super makkelijk af te halen. Soms heb je maskers die wat dik en korrelig worden na enige tijd, maar deze absoluut niet. Een keer met een washand er over heen en klaar. Het masker heeft geen irritatie achter gelaten. De kleine rode vlekjes die hier op mijn gezicht te zien zijn die heb ik eigenlijk altijd. Dit zijn een soort van herstelplekjes van puistjes die er een hele tijd geleden hebben gezeten. Ik heb geleerd dat als ze rood zijn dat er nog doorbloeding in zit en dat het nog verder aan het herstellen is, alleen dat heeft tijd nodig. Maar gelukkig gaan ze als het goed is nog weg! Mijn gezicht voelt echt super zacht aan, en ook super fris.

Terugkomend op mijn vraag over een allergische reactie. Die heb ik niet gehad. Na een aantal dagen had ik nog steeds geen puistjes en weet ik zeker dat ik wel tegen amandelolie kan!

Het is handig om te weten waar je wel of niet tegen kan voor dat je een product komt. Dit kun je het beste gewoon testen.

Ik vind dit een super lekker masker en ik raad hem jullie zeker aan!. Het masker is verkrijgbaar mij verschillende drogisterijen.

Love, Suzan

Geef een reactie

