Overgestapt

Hee beauty’s!,

Zoals jullie zien ben ik overgestapt op een andere website, die mijn blog ondersteund. Namelijk WordPress. De reden dat ik voor deze ondersteuning heb gekozen, en de keuze heb gemaakt om over te stappen, is omdat WordPress meer mogelijkheden bied voor mijn blog. Ik hoop dat ik jullie verder niet in moeilijkheden heb gebracht en dat jullie nog steeds allemaal mij gaan volgen! hihi Ik ga mijn best doen om alles door te linken en aan te passen, maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben! πŸ™‚

Love, Suzan

Geef een reactie

