Review | H&M smoky eyeshadow pink

Ik heb altijd een beetje een vooroordeel over make-up van de H&M. Eigenlijk heb ik daar niet een reden voor, al hoewel, dit heb ik vooral omdat ze over het algemeen een kledingwinkel zijn. Ik zie altijd heel veel make-up en accessoires, en stiekem was ik wel een beetje benieuwd naar de kwaliteit van de mak-up van de H&M. Een vriendin van mij heeft een keer een oogschaduw gehad, nude kleurtjes, maar de pigmentatie was niet heel erg goed. Vorige week liep ik in de winkel, en toen zag ik dit palletje hangen. Mooie kleuren en ik was erg benieuwd naar de kwaliteit hier van.

Het doosje ziet er mooi en strak uit. Je kan gelijk zien dat het van de H&M is, want zij gebruiken altijd grote letters op hun verpakkingen. Goed herkenbaar dus.!
Kijk de kleurtjes! Ik zie schattige roze kleuren. Wel hard roze, maar de pigmentatie loopt altijd ietsje terug. De kleuren kunnen echt prima gebruikt worden om een zachte look mee te maken. Vooral de meest rechts heeft behoorlijk wat glitters. Deze foto’s zijn trouwens allemaal gemaak zonder flits. Tijd voor wat swatches!
Dit zijn de eerste drie kleurtjes van het palet! Wauw! Ik ben zo verbaasd over het pigment wat ze afgeven! Dit had ik gewoon echt niet gedacht. De linker is een mooie subtiele kleur voor een highlighter. De middelste is een beetje een liefkozen kleur. Ken je dat? Beetje babyroze. Erg mooi! De rechter kwam helaas wat minder pigment af.
De laatste twee. Ik moet zeggen dat ik deze roze kleur een beetje vind lijken op die middelste kleur van het pallet. Deze heeft wel een goede pigment, en is eigenlijk een donkerdere versie van de tweede kleur. De rechter vind ik een beetje een uitzondering uit het hele pallet. Het is een bruine kleur maar er zit ook een klein betje paars in. Ik weet niet zo goed wat ik vind van deze kleur. Opzich denk ik dat hij ook wel wat warms in een look kan brengen. Ik ben benieuwd ho het op mijn ogen er uit gaat zien.
Hier heb ik geen oog make-up op. Ik draag hier alleen mijn foundation en deze heb ik afgepoederd.
Zonder.
Met oogschaduw en mascara.
Ik heb de lichtste kleur als highlighter gebruikt en in mijn ooghoek. Daarnaast heb ik de een na lichtste kleur gebruikt over mijn gehele ooglid, en de bruin/paarse kleur in mijn arcadeboog en het buitenste gedeelte van mijn oogleden. Ik vind het jammer dat de kleuren zo dicht bij elkaar liggen, waardoor je niet echt een ooglook kan creëren. Wel vind ik dat de roze kleur mooi uitpakt op mijn oogleden.
En dit is mijn complete look geworden. Ik heb mijn look afgemaakt met een roze blush, om het lieve effect er in te houden en dit combineert mooi met de zachte kleur oogschaduw. Daar overheen een highligter. En op mijn lippen heb ik een nudekleur van Catrice.
Dit oogschaduwpallet heeft 5 kleuren en kost €4,95 en is verkrijgbaar bij de H&M.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!.
Laat maar wete wat jullie er van vinden, en als je tips hebt zijn ze altijd welkom.
Liefsx, Suzan
Geef een reactie

