Review | Kruidvat Care & Repair Pen

Kruidvat komt met een nieuw betaalbaar product voor die vreselijke velletjes aan je vingers en kapotte nagelriemen.  Ik heb zelf veel last van losse velletjes en soms gaat het echt kapot, en dus bloeden. Ik probeer er af te blijven, maar soms is het toch echt lastig als je voelt dat er zo’n velletje zit en het aan je kleren blijft haken. Ik heb wel vaker potjes met olie geprobeerd van kruidvat eigen merk maar daar was ik nou niet echt tevreden over. Het was veel te vet en het duurde heel lang voordat mijn vingers waren opgedroogd. Ik was daarom ook razend nieuwsgierig hoe het met deze pen zou gaan. Lees snel verder om te kijken naar het gebruik en het resultaat!

Dit is de verpakking. Simpel, maarja het is kruidvat eigen merk, en ik moet zeggen dat eigen merken er toch altijd wat eenvoudiger uit zien.

Zoals je kan zien in de gebruiksaanwijzing werkt het als een gewone pen. En kan je het zo vaak gebruiken als je wilt, op elk gewenst moment.

Hier de ingrediënten.

En dit is de pen. Ik vind het zelf een erg handig formaat, omdat het echt dezelfde grootte is als een normale pen die je in je etui zou hebben. Daardoor ligt hij ook lekker in de hand,

Dit is de achter kant van de pen. Het is echt een drukknopje net als bij een echt pen.

En zo ziet het kwastje van de pen er uit. Een klein kwastje maar goed te gebruiken voor je nagel en nagelriemen. Het nadeel aan zo’n pen vind ik wel dat het misschien niet helemaal hygiënisch is. Daar is het wel handig om eerst je handen te wassen voordat je de pen gaat gebruiken, zodat de kans het kleinste is dat er bacteriën in het kwastje komen die je vervolgens de volgende keer dat je de pen gaat gebruiken deze weer op je vinger gaat smeren.

En dit is wat je ziet als je op de knop hebt gedrukt, wat er dan uit het kwastje komt. Ik heb nu wel vaak gedrukt zo dat je het goed kan zien, en vooral voor de eerste keer is dat nodig omdat hij dan even op gang moet komen. Daarna is bij elk volgende gebruik 1keer drukken op de knop genoeg. Tijd om het te testen.

Dit is mijn duim normaal gesproken. Je kunt zien dat mijn huid daar een stuk droger is, en het haaltjes heeft. Ik kan me hier soms echt aan irriteren, omdat ik het ook super lelijk vindt. De rest van mijn vingers hebben er namelijk nooit last van. Kennen jullie dit verhaal?

Dit is mijn duim na het gebruiken van de pen. Het glimt hier nog wel behoorlijk, maar zo vet voelde het totaal niet aan. Na het even goed te hebben laten intrekken voelt mijn huid een stuk soepeler aan! woo! en het was super snel opgedroogd!. love it! ik ben echt verkocht.

Dit is tot nu toe voor mij echt de beste nagelriem hersteller ooit!.
De pen is bij de kruidvat verkrijgbaar voor €3,99. Niet duur dus.

Ik ben wel benieuwd wat jullie gebruiken voor dit soort kwaaltjes. Laat het achter bij de comments.

Liefsx, Suzan

Geef een reactie

