Review | Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette

Dit is hem dan! Het nieuwe 6 kleuren eyeshadow palette van Catrice. De vorige van Catrice was Absolute Nude, en deze heb ik super vaak gebruikt, omdat ik de kleuren super mooi vind en de kleuren passen werkelijk overal bij. Ik liep van de week in de kruidvat en zag ineens dat ze een nieuw oogschaduw pallet hadden en deze moest ik testen voor jullie. Benieuwd? Lees dan snel verder..!

Het doosje heeft prachtige lentekleuren. Hele mooie zachte vrolijke kleuren die mij echt het gevoel van de lente geven. Ik ben heel erg benieuwd of de kleuren net zo mooi zijn als ik ze zie in het doosje.


 
 
 
 
 
 

Dit is hoe het doosje er uit ziet van de achterkant. Wat me opvalt bij de doosjes van Catrice is dat ze altijd een ooglook beschrijven op de achterkant. Handig voor als je het even niet meer weet.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

wauw! kijk hoe mooi de kleuren hier zijn. Hele zachte kleuren. De linker drie zijn behoorlijk licht van kleur en zien er heel fris uit. De rechter drie zijn wat donkerder van kleur en geven een wat warmere uitstraling. 


























Tijd voor de swaches! Dit zijn de eerste drie kleuren. De linker is een mooie lichte kleur en heel goed te gebruiken als een mooie highlighter voor onder je wenkbrauw. De tweede kleur ziet er exact uit als het kleurtje in het doosje, net als de linker!. Erg mooie zachte kleurtjes.























Sorry zag dat ik ineens kippenvel op mijn arm had! haha. Maar deze kleuren vindt ik allemaal ook erg mooi! Een donker roze kleur, die nog zo nog wel fris vind ogen. De paarse kleur erg warm van kleur maar hij heeft ook wel wat fris moet ik zeggen. En als laatste de enige wat bruinige kleur in het palletje. Deze maakt het weer wat chiquer. Tijd om te gaan testen hoe het er op mijn gezicht uit ziet.































Dit is mijn gezicht met alleen foundation en mijn matte poeder er over heen. Verder heb ik nog geen blush enzo opgedaan.

 En dit zijn mijn ogen met de oogschaduw op. Ik heb als highlighter de linker kleur van het doosje gebruikt. Deze vindt ik erg mooi en subtiel op mijn ogen. Gelukkig niet te overdreven waar ik in het begin wel bang voor was toen ik hem op deed, maar dat valt gelukkig mee. Daarna heb ik de lichtste kleur roze over mijn hele ooglid aangebracht. Deze is toch iets lichter dan toen ik mijn swatch maakte. Maar nog vindt ik hem een mooie subtiel roze kleur geven. In mijn arcadeboog heb ik de paarse kleur gebruik. Erg jammer van deze kleur, want ik zie hem bijna niet terug. meeh. 
































En hier heb ik oogpotlood op mijn ooglid aangebracht en wat mascara. Dit maakt de look wel direct een stuk mooier. Toch vind ik het nog steeds jammer dat je de kleuren niet heel goed van elkaar kan onderscheiden. 






































En dit is de uiteindelijke look. Nu heb ik mijn look afgemaakt wat een blush en een highlighter. Dit maakt het nog allemaal niet frisser en wat schattiger. Helemaal klaar voor de lente zo.

De Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette is te koop bij de kruidvat voor €4,99. Een goede prijs voor wel 6 lentekleurtjes!

Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, en laat maar achter bij de comments wat jullie er van vinden.!

Liefsx, Suzan

Geef een reactie

