Review | Essence 2 in 1 eyeliner pen

Voor het eerst schrijf ik voor jullie een review. Het gaat op de de Essence 2 in 1 eyeliner pen die ik in mijn laatste artikel, shoplog, ook heb laten zien. Ik heb een review gemaakt om met jullie te delen wat ik van deze eyeliner vindt. Enjoy!

Dit is de 2 in 1 eyeliner pen van Essence. De verpakking is simpel zoals andere eyeliners. De eyeliner heeft aan beide kanten een verschillend kwastje om de eyeliner aan te brengen. Zelf ben ik altijd alleen fan van de dunnere eyeliner omdat dit erg secuur werkt.

Als eerst de dunne pen. Ik had hoge verwachtingen, omdat de andere eyeliners van Essence van erg hoge kwaliteit waren, lang mee gingen en werkten super netjes! Het voordeel van de 2 in 1 eyeliner pen vindt ik dat er aan beide kanten van de pen staat ‘thin’ en ‘thick‘. Zo kan je snel zien welke kant je van de pen moet hebben en gebeurd het niet snel meer dat je vaak aan de verkeerde kant de dop er af trekt.
De dunne kant heeft een mooie punt, maar hij is niet heel erg dun. Er zijn dunnere versies, maar des al niet te min een goede vorm. Ik heb wat op mijn hand getekend om te kijken hoe de eyeliner te werk gaat. Zoals je kan zien, zijn er bij het krulletje oneffenheden. Er zijn delen zwarter dan andere delen, dit vindt ik erg jammer. Ook kan je niet makkelijk een wingline maken want als zodra je een bochtje maakt wordt hij dikker. Jammer! Op naar de dikke kant.

Over de dikke kant was ik behoorlijk enthousiast! Ook terwijl ik eigenlijk helemaal niet een fan ben van dikke eyeliners. Je kan met deze goede bochten maken zoals op de foto van mijn hand ook te zien is. Je kan goed eindigen in rechte stukken maar de lijn ook laten uitlopen in een puntje. Het puntje is niet heel strak maar dat had ik wel verwacht met een dikke liner, maar toch vindt ik het voor een dikke pen erg mooi!

Kort om:
Ik ben niet heel super enthousiast over de eyeliner. De dunne liner geeft niet een even goede kwaliteit als de dikke liner. Erg jammer, omdat ik normaal altijd enthousiast ben over de eyeliners van Essence valt deze behoorlijk tegen.

Deze eyeliner kost €2,99 en is verkrijgbaar bij de kruidvat

Geef een reactie

