Beautyproducten Geshopt!

Vandaag heb ik verschillende producten gekocht om bij te voegen aan mijn beauty verzameling
Als eerste heb ik maar eens een nieuwe borstel gekocht. Dit werd wel eens tijd. De andere die ik had was klein en niet echt fijn voor mijn grote bos met haar! En aan gezien ik toch nog ergens een cadeaubon van de DA had liggen ben ik daar maar even langs gegaan.

Borstel
Dit is de de borstel die ik heb gehaald., Hij is groot van formaat. Ik heb deze met opzet gehaald omdat dit een fijne borstel is voor mijn wat dikkere haar. En hij zorgt er ook voor dat je haar niet zo statisch wordt, wat andere borstels wel vaak doen. Deze mooie borstel komt van de DA (€8,99)

LipGloss
Lipgloss wou ik dus ook nog hebben. Ik heb altijd redelijk felle kleuren, maar nooit echt naturel kleuren, en dan waren wel de kleuren die nog in mijn verzameling horen.
ik heb 2 Lipglossjes gekocht. Lekker Cheap!
Catrice Lip Appeal Moisture & Shine Smooting Lip Gloss (€1,95) (Boven)
Essence XXXL Shine Lipgloss (€1,89) (Onder)











Matte poeder
Dit is losse poeder van Essense. Ik kon deze niet laten liggen omdat ik zat dat hij nu voor 50% SALE was! Een losse poeder van Essens Fix & Matte Translucent Loose Powder (€1.80)  Deze wil ik gaan gebruiken om mijn make-up wat te fixeren. Zodat je mijn bronzer/blush niet te fel op mijn wangen ziet. Ook zorgt het ervoor dat mijn gezicht niet zo erg meer glimt na het gebruiken van een foundation.


Tandenborstel
Zoals wel vaker was ik gewoon even toe aan een nieuwe tandenborstel. Ik heb de tandenborstel van Aquafresh soft flex & Control in de mooie kleur roze. (€2,08)



comedonedrukker
Wat een rare naam eigenlijk zeg! naja ik ga deze gebruiken voor mijn puistjes die ik heb op mijn voorhoofd. Zo zullen ze snel verdwijnen en heb ik geen gezeur meer met oneffenheden op mijn huid. bah wat vreselijk vindt ik dat altijd! ik vindt dit een zekere aanrader! (€5,99)


Eyebrowgel
Als laatste heb ik de Casuelle Mascara en eyebrowgel gekocht. Dit om mijn potlood/poeder, die ik voor mijn wenkbrauwen gebruik goed de laten zitten. (€1.95)


 

Geef een reactie

